jjohhannass

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna - 14 juli 2012 20:49

Förlåt för att jag inte har uppdaterat, men jag hade ingen aning om att vi skulle fara direkt till stugan från Sthlm, så jag var inte förberedd... Jag har iaf haft det jättetrevligt i Stockholm. Jag har hälsat på världens sötaste hund Teddy, åkt frittfall tilt och fått reda på att den 22 april 2013 drar jag och Alva till Stockholm igen för att se Justin Bieber!!! :DNu kommer jag vara här i stugan till i slutet av Juli/början av augusti, och då kommer jag nog skaffa en blogg på blogg.se istället, för jag är lite trött på bloggplatsen. Jag kommer ladda upp alla bilder från Sthlm där (när jag väl skaffat den), skriva om i princip samma saker som på den här bloggen och så. Kommer skriva adressen till den nya bloggen här på sidan :) Hörs förhoppningsvis då va?

Av Johanna - 5 juli 2012 08:32

Here i come Stockholm! Ska bli så otroligt kul att fara ner dit. Det ska tydligen vara uppemot 25° och sol, nästan varje dag! :D Eftersom vi kommer bo på landet de 2 första dagarna så kommer ni nog inte höra av mig föran då, eller så får ni höra av mig efter jag kommit hem. Nu måste jag börja klä på mig, planet går snart! :)



 

Såå kul om det vore verkligt! :)

PSG

Av Johanna - 3 juli 2012 12:01







Nu har jag kommit hem från en väldigt intensivt helg i Piteå. Jag har som sagt spelat Piteå Summer Games, med de bästa tjejerna i världen! Detta har varit det roligaste jag någonsin varit med om. Vi klädde ut oss, lekte kurragömma i källaren, vi bastade, vräkte i oss chips och godis och spelade grym fotboll! Jag är superstolt att vara lagkapten över dessa tjejer.    Här kommer lite bilder!

 

Emelie, jag och Alle. Jag var en bäbis, men dom var typ fjortisar :) (?) Det var på paraden, vet inte om vi vann :)  

Alla tog typ jättemycket smink trots att vi skulle vara typ morgontrötta, haha! :)  

Ida, Emelie, Alle och Agnes i hörnet.  

Här är typ en bild på rummet fast bilden är tagen i "Sweep Panorama" så den blev lite smal...  

En superbra helg! Nu ska jag ta och baka en rabarberpaj och sen börja packa för på torsdag far jag till Stockholm! :D Vi far först till ett ställe utanför Stockholm, som heter Hydinge. Sedan stannar vi där Torsdag, Fredag. På lördagen bär det in mot storstaden. Där ska vi gå på Grönalund, shoppa (MYCKET) och tills på måndagen. Då tar vi färjan mot Åland och sedan far vi hem. Var beredd på ett långt inlägg med mycket bilder! Ha det bra! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad tjej på snart 12 vårar som bor med min familj uppe i norra Sverige. På fritiden spelar jag basket och fotboll, och umgås med mina fina vänner. Jag är ett gigantiskt fan av Twilight och Justin Bieber! ENJOY!


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards