jjohhannass

Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

Don´t change yourself, make people like you instead!

Av Johanna - 7 juni 2012 14:12

Halooooo! Gud, sista dagen i femman är nu avklarad! Kommer sakna alla så mycket, särskilt eftersom det kan vara sista dagen i morgon som jag ser min lärare, eftersom hon kanske inte fortsätter och om hon inte gör det fortsätter inte Pär (våran extra lärare) heller. Man kanske ser de på stan någon gång, men jag har levt 12 år utan att någonsin sett de så man vet ju inte. 

I går var vi ju lediga eftersom det var Sveriges Nationaldag, och vi var i stugan. Idag har vi städat ur klassrummet hela dagen typ, och sedan spelade 6:orna mot lärarna vilket är en tradition på våran skola, så nästa år är det jag som står där. Man kan även klä ut sig om man vill, vilket alla skrattar åt när man kommer ut på planen.

Detta ska användas i morgon på skolavslutningen! 

 

Inte världens bästa bilder, men man ser väl på ett ungefär vad det är? Klänning, skor, halsband, örhängen, ögonfransböjare (det ska jag ju inte ha på mig men jag ska använda den), mascara, kajal, puder, och sedan ska jag fixa naglarna med nagelack! Kanske inte använder allt, ska testa om det går ihop med varandra ikväll, och om inte får det bli lite ändringar.


Har ni sett att jag har fixat lite grann med "Headern"? Vad tyckes? Nu får ni leva livet vidare och ladda upp inför morgondagen! Hejsvejs! 

 
 
Ingen bild

Felicia

7 juni 2012 16:24

Förra året vann ju 6orna. Och Victor klädde ut sig som tjej. Sällan lärarna vinner^^ :)
Fin blogg förresten! :p

 
Ingen bild

Felicia

7 juni 2012 16:25

Eller aa, min klass + 6A, om du förstår vem jag är? Hahah ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 14 juli 2012 20:49

Förlåt för att jag inte har uppdaterat, men jag hade ingen aning om att vi skulle fara direkt till stugan från Sthlm, så jag var inte förberedd... Jag har iaf haft det jättetrevligt i Stockholm. Jag har hälsat på världens sötaste hund Teddy, åkt frit...

Av Johanna - 5 juli 2012 08:32


Here i come Stockholm! Ska bli så otroligt kul att fara ner dit. Det ska tydligen vara uppemot 25° och sol, nästan varje dag! :D Eftersom vi kommer bo på landet de 2 första dagarna så kommer ni nog inte höra av mig föran då, eller så får ni höra av m...

PSG

Av Johanna - 3 juli 2012 12:01

            Nu har jag kommit hem från en väldigt intensivt helg i Piteå. Jag har som sagt spelat Piteå Summer Games, med de bästa tjejerna i världen! Detta har varit det roligaste jag någonsin varit med om. Vi klädde ut oss, lekte kurrag...

Av Johanna - 28 juni 2012 10:57


Ja, jag följer strömmen och har nu också Blogresponse där du kan ställa alla möjliga frågor till mig och Bloglovin där du (om du följer mig) ser mina inlägg direkt jag uppdaterar det! Det finns en liten ruta längst ner i bloggen på vänster sida där d...

Av Johanna - 27 juni 2012 21:19


Yes, nu är det snart dags för Piteå Summer Games. Ska ta och packa i morgon. Då är jag faktiskt ledig efter 2 veckors "summer camp" med fotbollen. :) Skönt att kunna sova längre än halv nio! Inte så mycket har hänt denna veckan, förutom fotbollscampe...

Presentation


Jag är en glad tjej på snart 12 vårar som bor med min familj uppe i norra Sverige. På fritiden spelar jag basket och fotboll, och umgås med mina fina vänner. Jag är ett gigantiskt fan av Twilight och Justin Bieber! ENJOY!


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards